top of page
-
Kan ik mijn afspraak afzeggen of verzetten?Dat kan. Graag minimaal 24 uur voor de afspraak melden zodat ik nog andere mensen kan inplannen.
-
Wat kunnen we verwachten op de eerste afspraak?Goede hygiëne is belangrijk! Kom schoon en fris gewassen op de afspraak zodat het voor jou en mij niet ongemakkelijk is als de behandeling start. Er zijn altijd schone handdoeken aanwezig. Wil je zelf een handdoek meenemen, is dat prima. Op elke afspraak wil ik weten wat de huidige status van jouw klacht is. Daarna start ik de behandeling.
-
Mobiele telefoonsJouw mobiele telefoon alleen raadplegen bij hoge uitzondering. Geef dit ook van te voren aan als het nodig is.
-
Vergoed de zorgverzekeraar de behandelingen?In 2022 is Zilveren Kruis de enige die massagebehandelingen vergoedt mits je collectief verzekerd bent bij een collectief dat Zilveren Kruis accepteert. Check dat even wanneer je bij Zilveren Kruis verzekerd bent.
-
Hoeveel behandelingen heb ik nodig?Dit is afhankelijk van de soort klachten. Na of tijdens de eerste behandeling kan ik daar meer over vertellen. En wellicht ben je al na één behandeling klachtenvrij.
-
Hoe kan ik betalen?Contant of ik stuur je een tikkie middels een app.
-
Waar dien ik een eventuele klacht in?Als sportmasseur ben ik lid en aangesloten bij het NGS, het Nederlands Genootschap voor Sportmasseurs. Zij nemen schriftelijke klachten in behandeling. Tevens dien ik de Wetten WKKGZ en de WTTZ in acht te nemen. Voor info zie www.NGSmassage.nl , www.degeschillencommissiezorg.nl en www.toetredingzorgaanbieders.nl
?
VEELGESTELDE VRAGEN
bottom of page